dinsdag 7 oktober 2014

Mijn mokken collectie

Toen ik van Sam nog een mok kreeg, kwam ik tot de conclusie dat ik best veel mokken heb die echt van mij zijn. En ik moet zeggen dat ik het ook echt heel erg leuk vind dat ik ze heb! Ik heb het gevoel dat hier misschien wel een nieuwe verslaving uit kan komen... Want zeg nou even eerlijk mokken zien er over het algemeen ook echt super schattig! Later als ik op mezelf woon, wil ik echt leuk servies hebben. 
 Het merk blond Amsterdam begin ik steeds leuker te vinden,  ik vond het altijd al wel schattig. Maar nu ik er steeds meer spullen van heb vind ik het steeds leuker.
De linker mok kreeg ik van Sam toen we één jaar lang een relatie hadden. Ik vond het echt heel lief dat hij een cadeautje voor me had gekocht, want we hadden eigenlijk een soort afspraak dat het niet nodig was.
De rechter mok kocht ik een paar jaar geleden zelf. Ik denk dat ik van alle mokken die ik heb uit deze mok het meest heb gedronken. Maar hij is ook zo leuk! Hij is zo lekker anders dan anderen. Eigenlijk is het gewoon zo'n thermomok, maar dan van steen en de deksel die er heel makkelijk af gaat dus je kan hem alleen niet meenemen.
 De linker mok heb ik net als het glas van Iris  gekregen. De mok kreeg ik een jaar of 5/6 geleden voor mijn verjaardag. Waarvoor ik het glas kreeg weet ik eigenlijk niet meer.. Ik heb nog een mok van Iris gekregen afgelopen jaar voor mijn verjaardag. Maar ik heb echt geen idee waar die ineens is. Ik denk dat iemand hem heeft gesloopt en toen heeft weggegooid zonder iets te zeggen want ik heb hem echt gezocht maar ik kon hem echt nergens vinden. 
Deze beker kocht ik samen met Iris en Nikki in een of ander kookwinkeltje in Hoofddorp. Ze hadden ook dingen van Riverdale daarbinnen zo schattig, wel echt belachelijk duur hoor, maar wel echt heel leuk. Ik gebruik deze beker eigenlijk nooit om uit te drinken, maar hij staat gewoon standaard in mijn raamkzijn. En dat vind ik eigenlijk wel net zo leuk staan.
En als laatste mijn Soldaat van Oranje mok, die ik kreeg toen ik bij de musical Soldaat van Oranje was geweest. We zaten in de zaal met allemaal mede-scholieren en van elke school ook een aantal begeleiders, iedereen kreeg zo'n mok. Echt heel erg leuk!

Dit was het artikel alweer voor vandaag! Heb jij ook speciale mokken die écht van jou zijn?
Liefs,
Marielle
Het leven moet niet vliegen, maar fladderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten