woensdag 8 oktober 2014

Wishlist: dingen die ik wil

Wij mensen zijn eigenlijk best hebberig, altijd willen we maar weer iets nieuws en steeds willen we elke keer meer. Dan is de iPhone 5 nog niet uit of we moeten de 6 alweer hebben. Heel even heeft iedereen daar dan aandacht voor, maar nog geen maand later komt iemand met de Samsung S7 en staat hij weer in het middelpunt.  Hoe dan ook, ik ben toch wel een van die mensen die het leuk vind om dingen te hebben. En dan stiekem toch wel het liefst datgene wat in mijn ogen het beste is. In het artikel van vandaag ga ik het hebben over alle dingen die ik ooit wil hebben (voor nu).

1) Een nieuwe handtas. Ik heb een tijdje geleden voor mijn verjaardag een nieuwe Eastpack gekregen en daar ben ik echt heel erg blij mee, maar ik ben inmiddels ook wel heel erg toe aan een nieuwe goede handtas. Waar ik eventueel ook boeken in mee kan nemen als ik een korte lesdag heb. Wat mij betreft hoeft het niet per se een Michael Kors tas te zijn hoor, die prijzen vind ik toch een beetje overdreven. Maar een look-a-like lijkt me helemaal prima.
2) Mijn kamer inrichten zoals in tumblr-kamers. Want zeg nou even eerlijk, dat soort kamers zien er altijd ontzettend leuk uit. Ik ben van plan om rond de zomervakantie mijn kamer opnieuw in te richten. Ik denk dat ik dan vooral veel lichte kleuren wil. Gewoon echt zoals op de plaatjes op internet en in tijdschriften.
3) Een rode scooter. En dan natuurlijk niet zomaar een scooter, maar een rode vespa. Ik vind ze echt ongelooflijk mooi. Alle andere scooters vind ik eigenlijk over het algemeen echt lelijk. Maar de kleur rood spreekt me gewoon aan. Sinds ik op een scooter heb gezeten (achterop bij Sam) wil ik echt heel graag een scooter en toen ik ging nadenken over wat voor scooter ik dan zou willen was het een makkelijke keuze.
4) Een horloge. Aangezien de plaatjes van weheartit komen staat er ook hier een merk op: namelijk Marc Jacobs. Nou moet ik zeggen dat ik de meeste horloges voor vrouwen die ik tot nu toe heb gezien niet heel erg mooi vind en deze dan weer wel, het maakt me niet echt uit van welk merk het is. Als ik maar vind dat hij er leuk uit ziet. Nu moet ik steeds op mijn mobiel kijken om te weten hoe laat het is en het is soms toch wel heel handig om een horloge om te hebben.  
5) Een dromenvanger. Niet omdat ik er nou in geloof dat een dromenvanger je nare dromen opvangt ofzo (wat was het verhaal achter dromenvangers nou precies?), maar gewoon omdat ze zo ontzettend leuk eruit zien en super fotogeniek zijn. 
6) Een Macbook Pro. Ja, na mijn hele intro-verhaaltje durf ik nog gewoon te zeggen dat ik graag een Macbook Pro wil. Ik heb er heel lang over getwijfeld en het kan dan ook zeker zo zijn dat ik volgende week toch alweer nijg om toch een "gewone" laptop te kopen: ik wil nu een Macbook. Echt goede redenen heb ik er eigenlijk niet voor, want ik vind een reguliere laptop prima werken. Het is gewoon meer dat ik een Macbook Pro er mooi uit vind zien, als het eenmaal gewent is om met zo'n laptop om te gaan werkt het een stuk sneller en ik vind windows 8 echt helemaal niet fijn om mee te werken. 
7) Mijn rijbewijs halen. De enige reden dat ik heb besloten om zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen is dat ik heel erg graag een scooter wil (zie punt nummer 3). Aangezien ik het echt belachelijk zou vinden om eerst nu mijn scooterrijbewijs te gaan halen als ik in november al mag (en ga!!) beginnen met rijlessen. Dan is het toch wel een heel duur geintje.
8) Een nieuwe cameratas hebben. Want ik heb inmiddels drie lenzen en als ik bijvoorbeeld een dagje foto's wil gaan maken dan is het wel heel erg fijn als ik alle lenzen en mijn body veilig mee kan nemen zonder dat ik gevaar loop dat er eentje stuk gaat doordat het niet echt "veilig" verpakt zit. 
9) Een GoPro hebben. Dit is eigenlijk toch wel gewoon een hebbedingetje. Ik ben toch een beetje into fotograferen en dan is zo'n GoPro iets wat je gewoon wilt hebben. Omdat je hem zoveel makkelijker meesleept dan je spiegelreflex camera. En je krijgt er nog steeds prachtige foto's mee. Ook wil ik misschien filmpjes gaan maken en dan is zo'n GoPro ook wel héél erg leuk!

10) Een poloroid camera hebben. Zoals ik hierboven ook al zei vind ik fotograferen heel erg leuk, ik ben op het moment ook bezig met "project plakboek" en als zo'n foto er dan meteen uit komt rollen is het effect gewoon zo gaaf.
Wat zijn de dingen die jij graag ooit een keertje wilt hebben?
Liefs,
Marielle
Happiness is a direction not 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten