maandag 5 januari 2015

Gemiste video's

In de tijd dat mijn blog even helemaal stil lag ben ik wel degelijk actief geweest op sociale media. Zo heb ik namelijk een kanaal opgestart op YouTube. Inmiddels heb ik een aantal video's online staan en in dit artikel deel ik deze met jullie. Mijn kanaal heet Marielle Gaalswijk, simpel vernoemd naar mijzelf.
Aan een goede vriendin van mij had ik beloofd dat ik een nieuw YouTube kanaal zou maken als ik op vakantie ging naar het buitenland. In de herfstvakantie van het afgelopen jaar was het zover ik ging met mijn vriend, moeder en broertje voor het eerst in mijn leven vliegen. En wel naar de heerlijke bestemming Turkije. Dit was dus de allereerste video.
Deze video vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Samen met een aantal andere meiden had ik een collab gevormd, maar echt achter de video sta ik niet. Hij is te langdradig en gaat eigenlijk helemaal nergens over. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen één video ga verwijden dus dat is de rede dat hij er nog op staat.
Hoe vaker ik in Amsterdam kom des te meer ik besef dat ik echt een stadsmeisje ben. Ik hou er van om te dwalen in de grote stad en te genieten van de drukte om mij heen. Deze video laat geeft je een kleine blik van mijn dag in Amsterdam. 
     
En na de Amsterdam sfeervideo kon een shoplog natuurlijk niet worden gemist, dus deze volgde al snel daarop. Ik heb kleding gekocht bij de Forever21, New Yorker & Vero Moda. Mijn kledingkast is nu weer aardig bijgevuld!
Toen werd het kerst en natuurlijk moest er op de dag van kerstavond ook een video online komen, dit was meer een winter sfeervideo. Dit was de video die ik op wou nemen in plaats van de tag voor de collab. Ik vind hem uiteindelijk wel heel leuk geworden :).

Liefs,
Marielle
Never judge a person on the outside, it's the inside that makes a person special.
Make your own luck.
Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten