dinsdag 6 januari 2015

Mijn nagellak stash

De afgelopen paar jaar heb ik echt een enorme nagellak stash opgebouwd, waar ik me ergens toch een beetje voor schaam. Het zijn namelijk 97 lakjes, waarvan er misschien vier halfleeg zijn en waarvan ik er tien eens in de zoveel weken op doe. Deze foto's had ik al een tijdje klaar staan, de tekst moest er alleen nog bij geschreven worden. Aangezien ik de foto's zo mooi geworden vond, kon ik het niet laten om het artikeltje toch maar te schrijven! 
185 candy crush • 128 hello rosy • 105 party princess • 02 lilac is my style • 186 polka holga • 113 do you speak love

De eerste twee lakjes die je op deze foto ziet, vind ik allebei echt ontzettend fijn lakken en vind ik allebei erg leuk van kleur! Do you speak love, is echter meer een winterkleurtje dan de roze lakjes.
121 gold fever • 123 1000 miles away • 119 boho chic • 127 I love bad boys • 01 goofy-blue • 03 life is a free ride

Deze lakjes gebruik ik eigenlijk bijna nooit, gewoon omdat blauw niet zo mijn kleur is en de andere vind ik een beetje apart.
? • 02 iced strawberry cream • 83 luxury secret • 04 space queen • 78 blue addicted • gel nails at home peel off gel base

Deze lakjes zijn eigenlijk niet meer heel relevant, omdat ze al héél erg oud zijn en ze zijn ook niet meer verkrijgbaar in de winkels.
247 prince street298 high line green • 221 spring street • 274 matte me crazy • 286 backstage brown • 276 big city dazzle • 300 spring tulip

NYC vind ik best een fijn merk, de flacons zien er leuk uit. En het is niet heel duur. Toch koop ik eignelijk liever lakjes van essence dan van NYC. Omdat deze goedkoper zijn, maar vrijwel hetzelfde zijn qua kwaliteit.
605 purple reign • 610 pompous • 460 limealicious • 456 sunny days • 295 fancy fushia312 ultra violet

De lakjes van rimmel london vind ik héél erg fijn. En dit is dan ook het merk waarvan ik de nagellak het meeste op doe. De mooiste lak die ik heb van dit merk is 610 pompous. Omdat door deze lak ook glitters verwerkt zitten en het is een hele donker paarse kleur, wat ik ook heel erg leuk vind.
02 shopping trip in soho • 02 circus confetti • 01 it's purplicici • 03 ready for rush week • 02 school's out forever
where's my chauffeur • head mistress • leading lady • 205 perm • 198 pune

Hier zie je mijn duurste lakjes. Ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi. Helaas lakken de nagellakjes van WIC by Herome, niet meer heel fijn. Dit komt doordat ik ze al heel lang heb. Kijk maar naar pune die is zelfs al bijna op.
030 meet me at coral island • 090 karl says très chic • 790 the pinky and the brain • 190 wrapped around my finger
040 petit four as desert • 630 sing hey dirty-lilah •770 put lavender on agenda • 905 steel my soul • 710 dolce and havana • C03 urban outrider • 910 oh my goldness

Van catrice is 770 put lavender on agenda, mijn mooiste lakje. Deze heb ik dan ook regelmatig op.
865 yellow sub-mandarin • C04 wild, wild west-side • 810 ACid DC • 240 sold out forever • 880 no snow patrol •

no25 • no253 • nr 22 • 344 • onbekend • this is it • red



DNC 109 turkoois • DNC 107 purple • DNC 108 sea blue • DNC 92 earth • onbekend • onbekend • 744 moonbeams 

09 • 11• 08 • 12 • onbekend • 11 • 109

no14 • no24 • onbekend 

12 • 62 • 61• 141• 42 • DNC 103 paris pink • 10 glarious aquarius 

Als ik een swatch artikel van een lakje heb gemaakt dan kun je op de naam van het lakje klikken, als je dit niet kan heb ik er dus geen artikel over geschreven. Wil je dat ik deze als nog voor je maak? Laat dan een reactie achter met daarin welk lakje je graag nog eens terug zou willen zien. 


Liefs,
Marielle
You have to live through the bad days to get the good ones.
Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten