maandag 19 januari 2015

Wreck this journal || part 5

Ik moet zeggen dat mijn Wreck this Journal langzaam voller en voller word. Steeds meer opdrachten zijn al gedaan en bij de opdrachten die ik nog niet heb gedaan weet ik nog niet wat ik er nou eigenlijk mee wil. Maar dat komt wel! Alles op zijn tijd. In het artikel van vandaag heb ik in ieder geval weer zes opdrachten gedaan en die wil ik graag met jullie delen. 
Deze opdracht deed ik samen met mijn vriend Sam, toen we onderweg waren naar Turkije. We zaten hier in het vliegtuig en we moesten dus tekenen met links. Ik vond het persoonlijk echt heel leuk om te doen en het is natuurlijk een leuke herinnering aan Turkije.
Deze pagina heb ik al heel lang geleden gemaakt, maar op de een of andere manier heb ik hem gewoon nog niet in een artikel laten zien. Deze opdracht vond ik ook heel erg leuk om te doen, niet dat ik koffie lekker vind. Maar een beetje knoeien vind ik heerlijk om te doen.
Hahaha. Jongens jongens wat is deze pagina ontzettend lelijk geworden zeg. Ik had echt een beetje hoop dat het er leuk uit zou komen te zien, maar dat is flink mislukt. Je ziet de stiftstrepen heel erg. Ik vind hem echt vreselijk.
Deze pagina's vind ik in tegenstelling tot die hiervoor wél heel erg leuk geworden. Dit is dan ook een van mijn favoriete pagina's. De opdracht was om een willekeurige bladzijde uit de krant op te plakken, ik heb er echter voor gekozen om verschillende stukjes uit te knippen en die op te plakken. En het resultaat vind ik echt heel erg leuk! Niet alles is overigens willekeurig gekozen, zo zie je linksonder Mattie. Een van mijn favoriete DJ's van Q-music! En je ziet een stukje reclame van Soldaat van Oranje, een musical waar ik vorig jaar ben geweest.
Deze pagina heb ik jullie al eerder laten zien, maar toen had ik er helemaal niks mee gedaan alleen de opdracht. Maar ik heb besloten dat ik geen witte pagina in mijn Wreck This Journal wou hebben, dus ook deze pagina moest iets krijgen. En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vind geworden!
En als laatste deze pagina. Ik vind hem op het moment eigenlijk wel een beetje luguber, in verband met de aanslagen in Parijs van nog niet al te lang geleden. Ik heb er dan ook over nagedacht om 'je suis Chalie' erin te zetten. Maar toen besloot ik het niet te doen, gewoon omdat dit mijn boekje is en ik het idee om een pistool te doen al weken voor de aanslag had bedacht.

Heb jij ook een Wreck This Journal? Wat is jou favoriete opdracht uit je boekje tot nu toe? 

Liefs,
Marielle

Life always offers a second change. It's calles tomorrow.

Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter

3 opmerkingen:

  1. Ik zou dit ook graag eens een keer willen uitproberen, nu ik dit zo zie ga ik dat ook zeker doen. Echt geweldig om al die opdrachten te zien die je hebt gedaan. En die voorkant die je gemaakt hebt ziet er nog niet eens zo slecht uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een ontzettend leuke invulling heb je hem gegeven! Vooral die spetters vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Zeker die met die koffiespetters! Ik heb (nog) geen Wreck it journal, maar ik vind het altijd leuk om te zien op blogs!

    BeantwoordenVerwijderen