donderdag 12 maart 2015

Blog struggles.

Als blogger ken je het waarschijnlijk wel: je wilt graag bloggen maar je hebt geen tijd en als je dan eindelijk zeeën van tijd hebt is al je inspiratie verdwenen. Op dit moment heb ik daar ook ontzettend veel last van, dus ik ben mijn hele zondag al aan het verspillen aan het keihard meezingen met mijn standaard spotify playlist. Dit is natuurlijk zo af en toe wel lekker, maar niet als je graag wat wilt doen. Ik wil na de vakantie (dat is op 2 maart 2015, wat dus vandaag is) namelijk graag weer volop artikels online hebben. Ik wil zo graag groeien in mijn hobby maar ik neem er nog steeds niet genoeg tijd voor. Dat gaat veranderen hoop ik. In het artikel van vandaag ga ik het met jullie "hebben" over DE blog struggles van winter 2015.

Foto's

Één van de problemen die ik vaak heb is dat ik geen foto's heb bij bepaalde artikels. Dat is nog niet eens echt een probleem, want foto's zijn er om gemaakt te worden. Het licht is echter de dooddoener. Al helemaal nu het nog winter is: de ene dag schijnt de zon, wat echt perfect is voor mooie foto's maar op zo'n dag heb ik er natuurlijk geen tijd, terwijl het de andere dag keihard regent of er een donkere lucht hangt. 

Het licht is dus een probleem, maar ook het maken van de foto zelf vind ik soms een helse klus. Ik vind het stom om in de herhaling te vallen en steeds dezelfde soort foto's te maken. Daar leer ik natuurlijk ook niet heel veel van. Dus moet ik opzoek naar andere achtergronden en manieren om te foto's aantrekkelijk te maken. Het is leuk om te doen! Maar het kost een heleboel tijd. 

Tijd

Het grootste probleem van alles: ik heb véél te weinig tijd en veel te veel leuke dingen die ik graag zou willen doen! In een normale schoolweek heb ik vrijwel geen tijd om te bloggen, gewoon omdat er veel te veel te doen is. Misschien is het ook een kwestie van tijd maken, maar dat zal ik de komende maand ontdekken zodra ik weer mijn best ga doen om artikels online te zetten.

Inspiratieloos


Wat ik de laatste tijd ook een beetje heb is dat ik geen inspiratie heb. Ik weet niet zo goed meer welke kant ik op wil met mijn blog, vroeger was ik geïnteresseerd in make-up en ik vond het leuk om daarover te schrijven. Tegenwoordig vind ik fotografie interessant, maar ik weet er niet genoeg van om daar uitgebreide artikels over te schrijven en daarbij vind ik het niet leuk om alleen fotografie op mijn blog te hebben. Dus het moet uitgebreider, het moet meer lifestyle zijn en meer met dingen die ik écht leuk vind. Eigenlijk moet het helemaal niet uitmaken of anderen het wat vinden of niet, het is tenslotte mijn blog.

Ik hoop dat het binnenkort weer beter gaat met mijn blog en ik eindelijk weer kan groeien en doen wat ik leuk vind!

Liefs,
Marielle
A flower doesn't compete with the flower next to it.
It just blooms...
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten