zaterdag 14 maart 2015

Mirror mirror on the wall... I am not the prettiest of them all.

Liefste lezers en lezeressen van A Touch Of Mel,

Zoals in de titel al vrij duidelijk naar voren komt wil ik het vandaag eens hebben over die typische puber-dingetjes die ik regelmatig in mijn hoofd haal en waarvan ik denk dat ik zeker niet de enige ben. Verder zullen jullie een heleboel "selfies" tegemoet komen. Een tijdje geleden alweer heb ik namelijk wat foto's gemaakt, waar ik eigenlijk best wel trots op ben. Ik moet wel zeggen dat ze een beetje apart zijn en dat het voor het eerst is dat ik zulke foto's gemaakt heb. 

Misschien is dit echt zo'n typisch puberding hoor, maar de laatste tijd ben ik sommige dingen écht zat. Ik kan er bijvoorbeeld heel slecht tegen als andere mensen van mijn leeftijd alleen maar lopen te klagen over alles. Wees eens een keer gelukkig met iets. 
Dan heb je van die mensen die dolgraag en vriendje zouden willen. Ik weet dat ik daar misschien niks over mag zeggen omdat ik écht het leukste vriendje op aarde heb en dus echt heel gelukkig mag zijn daarmee. Maar weet je het is ook leuk om geen vriendje te hebben. Je kunt lekker doen wat je zelf wilt en je hoeft nergens rekening mee te houden behalve met jezelf (en je ouders).
Je hebt natuurlijk ook die mensen die wél een vriendje hebben en nergens anders meer over kunnen praten. JA je hebt een vriendje NEE ik hoef niet alles over hem te weten. Om het maar even heel lullig uit te drukken. Ik vind het écht heel erg leuk wanneer mensen een vriendje hebben of vriendinnetje, dat doet er natuurlijk niet toe. Maar sorry ik vind het echt vervelend als ik geen normaal gesprek meer met je kan voeren, omdat jij het alleen maar over je lover kan hebben.
Altijd moe zijn. Ja jongens dit is ook zeker een puberding, wij pubers zijn altijd moe. Onze biologische klok wijgert het om normaal te werken waardoor wij veel te laat moe worden en veel te vroeg weer uit bed moeten. Wat moet je daar nou mee..
Wat misschien ook een pubertrekje is, is dat ik niet zomaar iets toe zal geven. Of dit nou echt iets zegt over pubers of dat het typisch Marielle is weet ik zo net nog niet. Maar je zult bij mij toch echt met goed bewijs moeten komen, als ik iets toe moet geven.
Als laatste wil ik het nog even hebben over het feit dat iedereen zichzelf lelijk vind. Op sommige momenten heeft iedereen het wel eens. Je zit er even helemaal doorheen, je kijkt in de spiegel en je beseft hoe lelijk je eigenlijk bent. HOOR JE WEL WAT JE DENKT?! Je bent niet lelijk. Alles zit alleen even tegen en misschien zit het die dag inderdaad even niet mee, maar dat wilt toch niks zeggen.
Iedereen heeft zo zijn minpunten, maar iedereen heeft ook zeker zijn goede kwaliteiten. Als iedereen dat nou wat meer zou inzien, dan zou de wereld een stuk beter zijn. Of in ieder geval de gedachte van al die pubers hier op aarde.
Zo dat waren dan al mijn pubergedachtes weer. (Ik vind die foto hierboven stiekem best wel cool.) Tot overmorgen!

Liefs,
Marielle

Sometimes the wrong choices bring us to the right places.

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

1 opmerking:

  1. Vooral de 5e foto is gaaf! Ze zijn allemaal gaaf maar die vind ik echt nice!

    BeantwoordenVerwijderen