woensdag 4 maart 2015

My new favs.

Zo af en toe vind ik het heerlijk om mijn nieuwste favoriete items met jullie te delen. Vandaag is het zover. Ik heb niet ontzettend veel nieuwe dingen ontdekt, maar genoeg om er toch graag een artikel over te schrijven, vooral omdat ik het ook altijd zo leuk vind om dit soort artikels bij andere op hun blog te zien. Lees snel verder om mijn favorieten van de afgelopen tijd te bekijken!

Thee: winterglow

Mango thee was altijd mijn ultieme thee, maar inmiddels heb ik iets anders "ontdekt". Winterglow. Ik ken het eigenlijk al wel een tijdje, maar mijn moeder kocht het nooit en ik vond het ook weer niet zo bijzonder dat het er altijd moest zijn. Blijkbaar heeft mijn moeder de thee nu zelf ook ontdekt want we hebben het bijna altijd in huis. Het smaakt gewoon zo lekker warm, je krijgt er echt een warm gevoel van. Ik vind het écht heerlijk om deze thee voor het slapen gaan te drinken!

FLOW weekly

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de FLOW weekly, een ontzettend leuk nieuw wekelijks tijdschrift. Je kunt er uitgebreid over lezen in dit artikel! (klik hier)

Serie: Once Upon A Time

Al heel lang geleden leerde ik de serie Once Upon A Time kennen, maar het leek me eigenlijk niet echt een leuke serie. Tot een vriendin van mij zei dat ik het echt moest kijken was ik bereid het een kans te geven. Toen ik eenmaal begonnen was kon ik niet meer stoppen. Ik heb denk ik in de eerste drie weken dat ik de serie keek de eerste twee seizoenen gekeken en op dit moment ben ik druk bezig met seizoen drie. Ik vind het van mezelf lichtelijk zorgwekkend aangezien elk seizoen 22 afleveringen heeft van allemaal rond de 45 minuten!

Kaneelscones

Jongens jongens wat is dit lekker! Ik heb voor het eerst een scone op toen ik met mijn "schoonfamilie"een high tea had bij een café bij ons in de buurt en sinds dat moment wil ik alleen maar meer. Ze zijn zo ontzettend lekker! Als je het nog nooit gegeten hebt: het is echt een aanrader.

Catrice lipstick 020 Red Or Bad

Last but not least mijn favoriete lipstick en daarmee eigenlijk ook de enige lipstick die ik wel eens op doe. Ik heb eigenlijk helemaal geen foto van hoe het eruit ziet als hij op mijn lippen zit, maar ik kan je vertellen dat hij écht heel erg mooi is! Misschien kan ik hier een keer een artikel over schrijven ofzo. De lipstick kost €3,99 en is te koop bij verschillende drogisten zoals Kruidvat.

Liefs,
Marielle
All good things are wild and free.
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten