vrijdag 6 maart 2015

Mijn zoektocht naar spijkerbroeken.

Één van de dingen die ik het stomst en het lastigst vind van kleding zijn broeken. Ik heb er gewoon een hekel aan. Ten eerste zitten die dingen veel te strak, maar als ze niet strak zitten ziet het er weer niet uit. Ten tweede zijn broeken ontzettend onvoorspelbaar de ene keer valt hij perfect en de andere keer vraag je je af wat voor verschrikkelijke broek je hebt gekocht. En ten derde als ik ze nodig heb verdwijnen ze gewoon. Je zult het misschien niet geloven, maar het gebeurt regelmatig dat ik met mijn onderbroek door het huis ren in de stres opzoek naar een broek. 
Dus was daar de missie: op zoek naar goede (spijker)broeken. Die missie is zeker geslaagd! Ik heb er drie nieuwe broeken bij die ik in dit artikel met jullie zal delen.

 Samen met mijn moeder en mijn vriend waren we toevallig op dorp en ik was die ochtend tot de conclusie gekomen dat ik écht nieuwe broeken nodig had. Er lag namelijk nog één broek in mijn kast en die broek zat eigenlijk helemaal niet goed. Toen we dus naar de orthodontist waren geweest en mijn fiets hadden opgehaald reden we langs de H&M waar ik drie mooie nieuwe broeken vond.
 Dit soort verwassen broeken vind ik écht heel erg leuk, maar ik had er nog geen een in mijn kast liggen. Dat komt denk ik vooral omdat ik nooit de moeite neem om broeken te kopen ik vind er gewoon niks aan. Deze ging mee het pashokje in en ik moet zeggen dat ik hem best leuk vond staan! Hij heeft iets stoers, maar het is toch overal mee te combineren. Wat ook een groot pluspunt was is dat de broek €20,- kost!
Deze broek was nog goedkoper dan de vorige, hij is namelijk €10,-. Ik ben er best wel blij mee omdat hij high waisted is. Wat overigens wel een beetje wennen is, maar ik vind het wel heel erg leuk! Ik denk dat ik veel kan gaan combineren met deze broek en nieuwe outfitjes proberen!
 Als laatste kreeg ik van mijn moeder deze zwarte "broek". Het is eigenlijk meer een legging achtig iets, maar dan wel echt met het uiterlijk van een broek. Het enige verschil is dat het geen spijkerstof heeft maar het heeft iets meer weg van een legging. Ik weet niet echt hoe ik dit onder woorden moet brengen, maar het komt hierop neer: hij zit heel erg lekker. Deze broek was €20,-.
Ik ben met alle broeken heel erg blij, maar ik denk dat ik de eerste toch wel het leukst vind! Ik ben mijn moeder heel erg dankbaar, omdat ik deze broeken van haar heb gekregen. Misschien komt er binnenkort wel een outfitpost/video online waarin ik deze nieuwe broeken combineer als jullie dat wat lijkt? :)

Liefs,
Marielle
Be strong enough to stand alone,
smart enough to know when you need help
and brave enough to ask for it.

Volg mij op social media: Bloglovin YouTubeInstagramTwitter

1 opmerking: