zondag 8 maart 2015

YouTuber ♦ Radiatefashion

Vanaf vandaag ga ik eens wat vaker YouTubers uitlichten. Ik ken een heleboel leuke kanalen die ik graag met jullie zou delen en ik denk dat ik dat dan maar eens zo af en toe in een artikeltje moet gaan verwerken! Zo kwam ik laatst bij het YouTube kanaal van Janne Biersma, een meisje die ik eigenlijk al een hele tijd op instagram volg. Ik besloot eventjes rond te kijken en ik was meteen héél erg enthousiast! Lees snel verder om mee te kijken en erachter te komen waarom ik zo enthousiast ben!


Allereerst kun je HIER klikken om naar het kanaal van Janne te gaan. Op het kanaal radiatefashion staan ongeveer 60 video's online waarvan de meeste niet langer duren dan drie (!!) minuten. In die drie minuten zie je dan wél een heleboel mooie beelden en wordt je een heel "verhaal"verteld. Persoonlijk vind ik het kanaal heel erg inspirerend en ik hoop dat ik ooit leer om dit soort video's te maken. Ik vind ze namelijk écht heel erg mooi. 

Mijn favoriete video's


De blog die bij dit kanaal hoort kun je hier vinden, wat ik ook écht een aanrader vind!

Dat was het dan alweer voor vandaag, ik heb niet heel veel geschreven in dit artikel. Dat komt vooral omdat ik denk dat je het het beste zelf kunt bekijken. Misschien is het voor sommige helemaal niks, maar ik denk dat er ook zeker mensen zullen zijn die dit soort video's net als mij leuk vinden om te zien!

Naar wat voor bekende/onbekende YouTubers kijk jij?

Liefs,
Marielle
When something goes wrong in your life, just shout "plot twist" and move on.
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten