dinsdag 5 mei 2015

I am 16 going on 17....

Lieve allemaal,

Vandaag 5 mei 2015 ben ik 17 jaar geworden. Wat een stomme leeftijd vind ik het. Het klinkt eigenlijk nergens naar. Je bent geen 16 en geen 18 dus eigenlijk is er niks bijzonders aan, want alcohol drinken of zelfstandig autorijden mag je toch nog niet. Je bent wel weer een jaartje dichterbij volwassen zijn, maar in feite ben je nog steeds een onderdeurtje.
Nu er dus een nieuw levensjaar is aangebroken wil ik eigenlijk gewoon een jaartje lekker genieten van alle leuke dingen die ik ga doen. Ik hoop dat ik als ik 18 wordt terug kan kijken op een jaar waarin ik regelmatig heb geblogt, video's heb upgeload, nieuwe dingen heb geleerd, veel heb gelachen en gezond ben gebleven.
Zodra ik mijn verjaardag voor mijn vrienden/vriendinnen heb gevierd zal er een birthdayhaul online komen! Ook komt er binnenkort een get ready with me birthday edition! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, als ik eindelijk 18 wordt en "volwassen" ben! 

Liefs,
Marielle ♥
You are beautiful in your own way.
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten