donderdag 7 mei 2015

Wishlist.

Zo na mijn verjaardag besef ik me eigenlijk altijd pas wat voor spulletjes ik nou eigenlijk wil hebben. Dit jaar heb ik eigenlijk vooral veel geld gekregen! Dus ik heb een lijstje opgesteld met alle veel te duren producten die ik (ooit) graag zou willen hebben. Gewoon een keer als cadeautje voor mezelf om voor te sparen vind ik gewoon heel erg leuk! Dan heb je écht een doel waar je iets voor doet. Ik kan goed sparen, maar als ik eenmaal begin met geld uit geven wordt het gat in mijn hand steeds groter. 


Canon EF-S 18-135 mm f/3.5-5.6 IS lens
Oh my, deze lens doet mijn fotografiehart sneller kloppen. Ik ben hem nu al een paar keer op verschillende blogs tegen gekomen en als ik bij de Media Markt ben check ik hem ook elke keer weer. Het lijkt me gewoon een hele fijne lens. Hij kan heel ver inzoomen, maar ook foto's maken van een verdere afstand. Ik wil hem gewoon. Het enige nadeel is dat deze lens ongeveer 450 euro kost...

Case Logic TBC-409 cameratas (of iets in deze richting)
Inmiddels heb ik al bijna twee jaar mijn geliefde canon eos 600D, maar echt een goede  cameratas heb ik er nog niet bij kunnen vinden. Hoewel dit toch eigenlijk wel echt een must is aangezien ik mijn camera graag mee naar buiten wil nemen samen met mijn favoriete lenzen. Nu heb ik wel een camera tas maar daar past dus alleen mijn camera in... Als je dus goede tips hebt voor een cameratas: voel je geroepen. De tas op de foto heb ik hier gevonden en hij kost €29,90.

Daniel Wellington classic zwart
Dit is naar mijn idee pure armcandy! Vroeger had ik elke dag een horloge om, maar toen ik dat horloge niet meer paste en hij te kinderachtig werd voor mijn leeftijd heb ik nooit de moeite genomen om een nieuw horloge aan te schaffen. Aangezien Sam nogal verliefd is op horloges ben ik zelf ook eens op zoek gegaan naar een mooi horloge. Ik keek op bol.com klikte op dames horloges en de eerste die me echt opviel was deze! Ik heb nog wel even doorgekeken maar dit was eigenlijk gewoon degene die ik het mooiste vond. Hij is te koop voor €159,-

GoPro hero 4 action camera
De droom voor zo'n beetje iedere hipster is om een GoPro (naast een poloroid camera natuurlijk!) te hebben. Ik ben één van die mensen, ook weer een beetje aangestoken door Sam wil ik nu dus graag deze fijne camera. Het lijkt me gewoon heel leuk om mee te vloggen, maar ook veel foto's mee te maken die een goede kwaliteit hebben. Deze camera kost ongeveer 465 euro.

Ray-Ban clubmaster black zonnebril
Last but not least: Deze mooie zonnebril. Misschien laat ik me een klein beetje meeslepen door iedereen die tegenwoordig de mooiste van de mooiste zonnebril moet hebben, maar ik vind deze écht heel erg mooi. Ik betwijfel enigszins of hij me ook zal staan maar ik moet en zal hem hebben. Ooit, Gewoon omdat het kan. Vroeger kon het me niet zoveel schelen of iets merk is of niet, maar de laatste tijd vind ik die merken toch wel steeds leuker. Lekker luxe (ook al ben ik hier totaal niet mee opgegroeid, later zal er een artikel online komen over mijn mening qua merk(loze) producten).

Zo dat was het dan. Wat staat er op jou veel te dure verlanglijstje?

Liefs,
Marielle
Do what is right, not what is easy.
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten