zaterdag 11 juli 2015

Filmreview: spy.

Een hele tijd geleden vond ik het leuk om een moviechallenge te doen. Ik wou 100 films binnen één jaar kijken. Toen ik besefte dat ik films steeds minder leuk ging vinden doordat ik er zoveel moest kijken van mezelf, ben ik gestopt met die 'challenge'. Inmiddels ben ik twee keer naar de bioscoop geweest en staan er alweer twee nieuwe bioscoopbezoekjes in de planning. Vandaag wil ik het met jullie hebben over de relatief nieuwe film 'Spy'. Ik zal alvast verklappen dat ik ontzettend enthousiast ben over deze film en dat is dan natuurlijk ook de rede dat ik er een artikel aan wil wijden!
De film spy gaat over een vrouw genaamd Cooper, die werkt voor een undercover spionnenbureau. Ze heeft de droom om zelf spion te worden in plaats van het geven van informatie. Als de groote crimineel van de film, Rayna Boyanov, duidelijk maakt dat ze iedere geheim agent die voor de CIA werkt kent grijpt Cooper haar kans. Zij is tenslotte één van de mensen die weet hoe alles werkt, maar nooit in het veld staat. Als Cooper eenmaal aan de slag gaat gebeuren er hilarische dingen. Ik kan nu natuurlijk het hele verhaal verder uitleggen, maar dat is helemaal niet leuk. Je moet gewoon de film gewoon lekker zelf zien!
Je moet zeker de trailer kijken als je denkt dat deze film wel iets voor jou kan zijn. Meestal ben ik tegen het kijken van trailers voordat je de film gaat kijken. De leukste en beste stukjes worden in de trailer verwerkt zodat mensen denken dat het een hele leuke film is en er naartoe gaan, maar 9 van de 10 keer valt de film dan ontzettend tegen. Gewoon omdat je de leukste stukjes al hebt gezien.. Bij deze film vond ik dat helemaal niet zo! Natuurlijk herken je ook bij deze film in de film zelf wat leuke dingen terug. Maar er zijn zeker nog een heleboel andere leuke stukken in deze film.

Zoals je wel merkt moet ik nog een beetje oefenen in het schrijven van een filmreview. Het stond dan ook niet op de planning om een artikel over de film te schrijven toen ik er heen ging, maar omdat hij zo leuk was vind ik het het zeker waard om het alsnog te doen!

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter