zondag 12 juli 2015

Mee met Mel #2

De afgelopen week was een hele drukke leuke en stomme week tegelijk. Er is een heleboel gebeurd waarvan ik het niet overal over ga hebben, sommige dingen vind ik namelijk gewoon te persoonlijk en hebben ook te maken met mensen uit mijn omgeving. Hoe dan ook. De afgelopen week heb ik met wat vriendinnetjes afgesproken, had ik de diploma uitreiking van Sonja (mijn zus) en ging ik naar Madurodam voor de eerste dag tienertoeren. Je ziet het allemaal in mijn wekelijkse foto-ovezicht.


Zondag was ik de hele dag bij lief vriendinnetje Nikki. We hebben enorm veel leuke dingen gedaan. Eerst bespraken we wat we wilde gaan doen voor de tienertoer. Toen we dat gedaan hadden we besloten we een video op te nemen. Het is een super grappige video geworden die je met een korreltje zout moet nemen (waarschijnlijk vrijdag op de blog!). Ondertussen maakte we de meest gekke selfies om te kunnen winnen bij photo hunt op de app genaamd happening. Hier zal ik binnenkort een artikel online zetten.
 Maandagavond at ik weer bij Nanda, ze was die dag namelijk alleen thuis en vroeg of ik langs wou komen. Natuurlijk wilde ik dat! We speelde vier verschillende spelletjes; ganzeborden, wie ben ik, beverbende en yathzee. Beverbende was by far mijn favoriet. Ik had het nog nooit eerder gespeeld, maar als je nog op zoek bent naar een leuk spelletje om te doen als het slecht weer is...
 Ook bedacht ik dat ik mijn agenda net zo goed voor mijn blog en kanaal kan gebruiken als voor school. Vroeger deed ik dat niet omdat ik niet wilde dat mensen wisten van mijn blog. Maar nu maakt dat me eigenlijk niet meer uit. Ik schrijf het artikel onderaan de dag met potlood, als ik het artikel al heb geschreven schrijf ik het over met pen. Op deze manier is het voor mij heel duidelijk wat ik nog moet doen voor een bepaalde dag. Misschien ga ik voor school ook wel op deze manier te werk komend jaar.

Dinsdag ging ik voor de eerste keer tienertoeren. Hierover wil ik nog niet teveel vertellen, behalve dan dat we naar Madurodam zijn geweest! Het was echt ontzettend vet, maar 24 juli zal hier een fotoverslag en een sfeervideo over online komen!
Op woensdagmiddag was de diploma-uitreiking van mijn zus. Ze heeft haar tweede mbo diploma binnen en begint volgend jaar op het HBO, ontzettend knap ik ben erg trots op haar. De uitreiking was trouwens verschrikkelijk saai. Ik heb zo'n drie uur gestaan en zo'n 5 minuten mijn zus op het podium gezien. Wat een feest.
Na de diploma uitreiking ging ik naar huis om daar met mijn familie chinees te eten. Na het eten zijn er bij ons thuis wat dingetjes besproken en was het al met al een hele heftige avond voor mij. Toen Sam mij vroeg om mee te gaan naar een  restaurant genaamd 'Is Morus' daar aten we samen met zijn familie een toetje.
Op de foto zie je het plafond van het restaurantje. Het ziet er zo ontzettend schattig uit. De hele tent is daar trouwens enorm leuk ingericht maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Ik koos het chocolade ijsje. Lekker dat het was! Oh my. Echt een aanrader. De service bij Is Morus is erg goed, het personeel is ontzettend vriendelijk en als je binnen komt voelt het alsof je het personeel al jaren kent. Als je dat voor elkaar hebt binnen je bedrijf, dan ben je naar mijn idee goed op weg.
Mijn broertje heeft een nekkussen gekregen, voor als we een keer gaan vliegen. Na een ochtendje een beetje klooien besloot hij het kussen bij mijn hondje Rex om te doen. Hij ging helemaal zitten voor de foto, maar zodra die gemaakt was wist hij niet hoe snel het kussen er weer af moest. Het was echt heel erg schattig om te zien.
In de middag had ik na mijn werk een verjaardag, namelijk die van Nina! We aten gezellig met zijn alle patatjes waarna we naar de bioscoop gingen. We zagen de film 'The age of adeline', echt een enorme aanrader. Wat ik wel echt enorm jammer vond aan deze dag is dat ik te horen kreeg dat de klas die ik het afgelopen jaar had, gesplitst wordt. Dat betekend dat ik niet meer in de klas zit met al deze lieve meiden :(. Bummer.
Op vrijdag ging ik met mijn lieve vriend naar de barista. Ik ging voor de MellyMel, dat is een warm drankje met daarin chocolademelk én koffie! Daarnaast kreeg ik er een halve kilo slagroom bij, het vulde écht enorm. Maar lekker dat het was! Verder nam ik ook een kaneelscone. Dat is zo'n beetje mijn standaard traktatie aan mezelf als ik naar Barista ga.
In de avond ging ik samen met mijn lieve vriend en mijn broertje door de mac drive. Zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn koos ik de chocolate chip frappuchino. Ik vond het heel erg gezellig met mijn broertje, moet ik echt vaker doen.
 Zaterdag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik moest werken van 11 tot 2 waarna ik lekker mijn kamer heb uitgespit. Ik ben nu bijna klaar alleen nog mijn kledingkast. In de avond heb ik lekker pannekoeken gegeten bij Sams familie. Daarna zijn we met zijn 6'en naar Katwijk gegaan. Het was echt een hele gezellige avond. We hebben beachvolleybal gespeeld (of iets wat daar op moet lijken) en daarna nog even door het water gelopen.
Als afsluiter van de avond kregen we een heerlijk ijsje. Ik koos peer-chocola. Het was mij weer een prima weekje.

 Vandaag ga ik voor de tweede keer tienertoeren en dinsdag gaan we voor de laatste keer. Komende week ga ik weer lekker veel werken, bloggen, wil ik alvast een aantal video's opnemen voor na de zomervakantie en ga ik vooral lekker genieten van de vrijheid! Wat ga jij komende week doen?

Liefs,
Marielle

Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten