dinsdag 7 juli 2015

Gesmash-shopt

Dat smashbooken van mij loopt intussen een beetje uit de hand. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen en het voelt dan ook als een sport om iedere keer weer een mooiere pagina te maken. Inmiddels heb ik dan ook wat leuke spulletjes gekocht om te kunnen gebruiken voor het smashbooken. Ik ben van plan om ook een keer een stashvideo op te nemen. Maar voor het artikel van vandaag ga ik laten zien wat ik allemaal heb gekocht!
Als het om smashbooken gaat is de action wat mij betreft the place to be. Tot nu toe in ieder geval, misschien kom ik in de toekomst nog wat andere leuke plekjes tegen. Maar tot nu toe is de action helemaal het. De hema heeft ook een heleboel leuke dingen, maar dat is toch net even anders. Het scheelt ook een heleboel dat het bij de action niet al te duur is. Goed wat ik dus allemaal heb gekocht.
Deze ontzettend leuke pareltjes had ik al gezien bij een vriendin in haar smashbook en ik vroeg me al een af waar ze ze vandaan had. Toen ik ze bij de action zag liggen moest ik ze hebben! Ze zijn echt ontzettend leuk als opvulling, niet te overdreven.Gewoon net leuk.
Ik kocht mijn eerste washitape bij de action,dat vond ik niet heel succesvol.Ze zijn namelijk heel doorzichtig waardoor de ondergrond er bovenuit komt.Dat vind ik zelf niet zo mooi staan. Misschien is het wel leuk in mijn nieuwe smashbook als ik de zwarte ondergrond houd.
Dit zelfklevende kant is dan wel weer een enorme aanrader.Het staat ontzettend schattig en is soms net wat een pagina nog nodig heeft.Ik heb hier drie rolletjes van waarvan er eentje inmiddels bijna op is.
Ik kocht deze 3D stickers. Die had ik eigenlijk al maar toen ik mijn lade opnieuw had ingedeeld ben ik ze kwijt geraakt... Deze stickertjes worden vooral vaak gebruikt bij het maken van kaarten. Maar ik gebruik ze in mijn smashbook als er een bepaald plaatje ofzo op moet vallen.
Als laatste kocht ik twee boeken met hierin mijn zogenaamde achtergronden. Ik vind het kleine boekje die je hier op de foto ziet het allerleukste deze achtergronden zijn allemaal heel bruikbaar en passen goed bij mijn smashbook. In het grote boek zitten ook een aantal leuke, maar van sommige weet ik nu al dat ik ze nooit ga gebruiken.

Het leuke van dit verhaal is dat ik dus mijn bonnetje speciaal had bewaart voor dit artikel. Maar die is op het laatste moment toch kwijt geraakt dus jullie zullen het deze keer zonder prijzen moeten doen. Alles was in ieder geval onder de twee euro.

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten