dinsdag 28 juli 2015

Hoe gaat het met mijn zomerdoelen?

Toen mijn zomervakantie begon schreef ik dit artikel, over het feit dat ik eindelijk zomervakantie had en met wat ik allemaal wou doen in de vakantie. Aangezien ik inmiddels over de helft ben van mijn vakantie leek het me wel een leuk idee om een kleine update te schrijven. Sommige dingen heb ik namelijk al lang gedaan, maar over een aantal dingen twijfel of ik die überhaupt nog wel kan gaan doen. 
Het eerste doel wat ik had was om sterren te kijken op het strand. Dit is helaas nog niet helemaal gelukt. Ik ben wel twee keer in de avond naar het strand gegaan. De ene avond was het nog niet donker toen we gingen en gingen we weg voor het echt donker werd. De andere avond ging de zon net onder en toen werd het erg bewolkt dus toen ging het helaas ook niet door. Ik denk opzich dat dit doel nog wel kan lukken. Aangezien ik heel erg vaak op het strand ben en ik het strand echt heel graag opzoek. 

Mijn kamer uitspitten en opruimen. Dit is grotendeels gelukt! Ik heb mijn kamer meteen in de eerste week van de vakantie uitgespit. Ik heb alleen mijn schoolspullen plank nog niet gedaan en het deel met mijn schoenen. Gewoon omdat ik met allebei echt niet weet wat ik ermee aan moet. Waarschijnlijk zal ik in de week voor ik naar school ga mijn kamer nog een keer op moeten ruimen, maar ik doe mijn best om het netjes te houden.

Zoals jullie in een verslag vorige week al hebben kunnen lezen ben ik ook al naar de Efteling geweest! Het was echt een hele geslaagde dag. Ondanks de regen en het feit dat de Baron niet reed heb ik het naar mijn zin gehad. Ik kan nu al niet wachten om weer naar de Efteling te gaan, maar ik denk dat dat pas weer met de winter zal zijn. Want ik wil al héél lang een keer naar de winter Efteling.
Één van mijn grote dromen een olifant in het echt zien gaat denk ik niet gebeuren deze zomervakantie. Want ik heb helemaal geen tijd om naar een dierentuin te gaan. Ik heb nog zo'n drieënhalve week vakantie, maar daarin is bijna alles al volgepland. Ik moet namelijk nog een heleboel werken en al mijn weekenden zijn eigenlijk volgepland! Met leuke dingen, dat dan weer wel. Maar het is wel een beetje vol. Helaas... 

Het laatste doel was tienertoeren met mijn drie beste vriendinnetjes. Nou dat is helaas niet helemaal gelukt ik ben uiteindelijk met twee van mijn goede vriendinnen gegaan in plaats van met alle drie. Dat maakte het voor mij niet minder leuk. Ik heb drie ontzettend leuke dagen met ze gehad en ik zou het zo weer over doen. Dit keer zou ik dan naar een dierenpark gaan en de andere twee dagen laten invullen door de andere twee meiden. Lijkt me prima! Haha. 

Conclusie: 3 van de 5 doelen heb ik gehaald. Ééntje is bijna onmogelijk en de ander ga ik denk ik nog wel doen. Verder ga ik in deze vakantie nog lekker 2x drie dagen weg. Één weekend met mijn schoonfamilie en één weekend met Sam. Ik kijk er ontzettend naar uit! Hoe is het met jullie vakantie?

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten