dinsdag 14 juli 2015

Mijn playlist at the moment.

Nieuwe liedjes ontdekken vind ik één van de leukste dingen om te doen. Ik ben er alleen nooit zo goed in. Want ik kom altijd alleen maar bij de typische radioliedjes die iedereen eigenlijk al lang kent. Voor het artikel van vandaag heb ik een aantal leuke radioliedjes, maar ook een aantal totaal andere nummers. Ook al is muziek toch wel een ding wat voor iedereen anders ligt, wil ik gewoon laten horen welke nummers ik graag luister!  

Pretty/unpretty ♫ Glee
Dit liedje van glee is al een hele tijd mijn favoriet. Gewoon omdat als je luistert naar wat ze zeggen, dat je dan écht kan leren van wat ze zeggen. Als ik me eens niet goed genoeg voel of lelijk of iets in die richting. Dan zet ik dit nummer aan en dan voel ik me altijd alweer een stuk beter.

Up Olly Murs ft Demi Lovato
Het nummer up stond een hele tijd in de iTunes top 30, maar de acoustische versie vind ik eigenlijk een stuk mooier. Ik vind Demi's stem echt ontzettend goed uitkomen in dit liedje. Daarbij ziet ze er echt super fancy uit in de video. Helemaal leuk.

Teach me how to dance with you Causes
Dit liedje is ook op de radio regelmatig te horen geweest, maar op dit moment is dit nummer volgens mij niet meer zo bekend. Terwijl ik hem nog lang niet zat ben. Naar mijn idee blijft dit nummer gewoon mooi.

Ur cool ♫ Saara
Volgens mij is dit nummer helemaal niet bekend. Ik kwam hem toevallig tegen op spotify toen ik naar de new music playlist luisterde. Eerst kon ik dit liedje écht niet waarderen, maar des te vaker ik hem luister des te leuker ik hem vind. Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie van dit nummer vinden?

All my love ♪ Major Lazar ft. Ariana Grande
Ik ben ontzettend fan van de hunger games films en toen ik dit nummer hoorde was ik meteen verliefd. Dat hij van Ariana Grande was wist ik écht niet tot ik hem voor dit artikel op zocht. Ariana Grande vind ik zelf namelijk helemaal niet leuk. Ik vind dat ze gewoon wat kinderlijk overkomt en teveel van zichzelf weet dat ze knap is. Dan kan ik gewoon geen fan van je zijn. Sorry not sorry.

Black magic ♫ Little Mix
Wat ik van het nieuwe nummer van Little Mix vind weet ik niet zo goed. Ergens vind ik het namelijk een ontzettend kinderachtig nummer en doen ze me een beetje denken aan djumbo of K3. Maar ergens vind ik het wel een leuk nummer. Ik weet het dus niet zo goed, maar ik wou het toch graag even delen!

Cool for the summer ♪ Demi Lovato
Last but not least: cool for the summer. Het zomer nummer van Demi Lovato. Zoals je misschien weet ben ik ontzettend fan van Demi. Ze heeft gewoon een prachtige stem, ze is knap en ik vind haar totaal niet arrogant over komen. Dit nummer vind ik erg leuk omdat het weer eens wat anders is dan haar andere album. Ze blijft niet zo in hetzelfde hangen. Wel moet ik er een beetje aan wennen. 

Dat waren dan mijn favoriete nummers op dit moment! Naar welke nummers luister jij veel in de zomer?

Liefs,
Marielle
Never apologise for what you feel,
that's like saying sorry for being real.
Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

1 opmerking:

  1. Super leuke lijst! Mijn muziek lijst is inderdaad een tikkeltje anders, ook al vind ik deze nummers ook leuk. Grappig om te zien of eerder gezegd te horen dat iedereen een andere muzieklijst heeft en ik ben dan altijd heel erg benieuwd hoe ze bij die nummers zijn gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen