vrijdag 3 juli 2015

VidFriday: wat er onlangs online is gekomen.

Vanaf vandaag zal er op elke vrijdag een video online komen. Op donderdag om 16:00 is hij echter al wel te zien op mijn kanaal. In verband met de tijd waarop ik standaard video's publiceer, heb ik gekozen voor een artikel op vrijdag. De afgelopen week heb ik toetsweek gehad en dat is dan ook de rede dat ik voor vandaag geen video klaar heb staan. Daar maakte ik vorige week ook al een video over. Onder andere die en 4 andere video's die ik onlangs heb gemaakt, zal ik delen in dit artikel. Zo zijn jullie toch een beetje op de hoogte van wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen tijd.


In deze video vertel ik over de toetsweek (die redelijk goed is verlopen) en liet ik een stukje zien uit de Londen vlog. Die komt volgende week online! Het is een kleine video van twee minuten en is op dit moment niet meer zo relevant.
Ik maakte weer eens een sfeervideo. Ik filmde hoe mijn maandag eruit zag. Ondanks het feit dat deze video's niet extreem goed bekeken worden, vind ik het heel erg leuk om ze te maken. Dat is dan ook de rede dat dit alweer de derde weekdays video was die online kwam!
Ook maakte ik een deel 2 video over mijn smashbook. Ik ben dol op smashbooken! Het leuke vind ik dat deel 1 duizend views had. Dat betekend dat het dus leuk is om naar te kijken én dat ik het ook nog eens leuk vind om te doen. Binnenkort zal er ook een smashbook stash video online komen en ik ben natuurlijk alweer druk bezig voor een derde deel.
Een video die wél heel snel na mijn reisje naar Engeland klaar was, was deze Londen shoplog. Ik heb ontzettend veel leuke dingetjes gekocht in Engeland en ik keek er dan ook écht ontzettend naar uit om deze video op te nemen. 
Als laatste een birthday haul video. Ik was namelijk op 5 mei jarig en dan kan een birthday haul niet ontbreken naar mijn idee! Ik ben echt ontzettend verwend op mijn verjaardag.

Zo. Dat waren de video's die ik toch nog even met jullie wou delen. Vanaf volgende week zal er dus elke vrijdag een video online komen! Wil jij als aller eerste de video's zien? Abonneer je dan hier op mijn kanaal!

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten