zaterdag 1 augustus 2015

▲ knappe mannen ▲

It's been a while! Maar de knappe mannen artikels kan ik niet missen. Ze horen gewoon op mijn blog. Ik vind het heerlijk om op zoek te gaan naar de leukste mannen en om er vervolgens commentaar op te leveren. Drie van de vijf mannen ben ik tegen gekomen in films. De rest heb ik gevonden met dank aan Yasmin. Ik had namelijk super veel zin om dit artikel te schrijven, maar ik kon gewoon geen leuke mannen vinden om over te schrijven! Haha.


Theo James

Zwoele blikken van Theo James uit de films Divergent en Insurgent. Ik moet zeggen dat hij wel echt een hele knappe man is. Ik weet niet zo goed of dat nou komt door zijn heldhaftige rol, maar ik denk het wel. Persoonlijk vind ik de laatste foto niet zo heel erg leuk, maar op de andere twee... Ik vind zijn wenkbrauwen echt heel erg mooi en zijn haarkleur! 

Josh Dallas

Josh Dallas, naar mijn idee is echt zo'n typisch blonde man. Over het algemeen zijn blonde mannen namelijk best knap. Het heeft niet mijn voorkeur, eigenlijk alles behalve. Maar Josh vind ik wel knap. Ik weet niet waarom. Voor de mensen die hem niet kennen hij speelt onder andere in de serie Once Upon A Time, waar hij de rol van prince charming vertolkt. Wie droomt daar nou niet van... :)

Justin Timberlake


Oke. Deze man is wat oud, maar iedere keer als ik een film kijk waar Justin Timberlake in speelt besef ik me dat hij wel een knappe man is. Daarnaast zijn alle mannen in deze artikels vrijwel te oud. 
Oh trouwens als ik hem zo zie op de foto's lijkt hij wel minder knap dan in de films! Of ben ik de enige die dat zo ziet?

Logan Lerman

Toen Yasmin hiermee aan kwam dacht ik eerst oké wat wordt dit. Dit is het typetje van de Percy Jackson films, maar toen ik de foto's opzocht... Jongens hij is toch wel even heel erg knap naar mijn idee, ik weet niet hoe het met jullie zit. Daarnaast zou deze jongen qua uiterlijk echt helemaal mijn type zijn. Sterker nog een jongen die ik heel lang leuk vond doet me nu ik dit zo zie een beetje denken aan Logan Lerman

Ben Affleck


Als laatste op aanrader van Yasmin Ben Affleck. Zelf weet ik niet zo goed wat ik ervan vind. Ergens vind ik hem wel knap, maar aan de andere kant vind ik hem gewoon echt helemaal niet leuk om te zien. Ik denk dat het door zijn gezicht komt, hij kijkt gewoon zo vreemd op foto's. Misschien is hij leuker als je hem ziet in een film. 


Liefs,
Marielle

It always seems impossible until it's done.

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

1 opmerking:

  1. Logan is niet even heel erg knap, hij is de meest goddelijke jongen die bestaat haha

    BeantwoordenVerwijderen