maandag 3 augustus 2015

Mee met Mel #4

De tijd gaat echt belachelijk snel deze vakantie. Ik moet nog lang niet denken aan school, ik heb nog veel te veel leuke dingen te doen! De afgelopen week heb ik voornamelijk veel gewerkt, was Sam weer naar België heb ik lekker veel geblogd en video's opgenomen en heb ik getwijfeld over een nieuw bewerkingsprogramma. Al met al was het dus toch weer een ontzettend leuke week. Kijk je mee naar mijn foto's? Oh ja, dit artikel is een dagje te laat. Maar zoals ik al zei had ik het veel te druk met leuke dingen! :)

Op maandag stond ik al om half 6 op, omdat Sam weer naar België moest. Aangezien het de dag ervoor hard had geregend had Sam me opgehaald met de auto. Nu moest ik dus weer thuis gebracht worden... Bah veel te vroeg. Toen ik thuis kwam ben ik weer lekker gaan slapen. Ik werd pas weer wakker om half 11! (terwijl mijn wekker om 9 uur stond) 
Ik ontdekte de muziek van Tori Kelly. Ik kende haar nummers eigenlijk al wel, maar ik wist niet dat ze een album heeft uitgebracht. Inmiddels ben ik helemaal fan!
 Op maandagavond ging ik mee met Nikki naar een verzorgpaard. Ik heb zelf eigenlijk helemaal niks met paarden, maar ik had Nikki beloofd dat ik een keer mee zou gaan. Uiteindelijk werd het één grote ramp voor mijn gevoel. Het was namelijk een ontzettend eind fietsen en daar werd ik lichtelijk sacherijnig van. Eenmaal aangekomen werd het eigenlijk nog best wel leuk hoor de paarden waren ontzettend vrolijk.
 Ik heb zelfs op het rechter paard een stukje gereden. Ik vond het doodeng omdat het pas de tweede keer ooit was (de vorige keer was op een verjaardag 7 jaar geleden). Maar het ging eigenlijk nog best goed en ik vond het leuk om te doen.
 Ze hadden blijkbaar ook kittens gekregen daar en die stonden buiten in een kooi. Wat ik er dan wel weer ontzettend zielig uit vond zien, omdat het best wel koud was buiten! Zie je hoe schattig die linker kitten is? :)
 Op dinsdag had ik weer lekker pauze tijdens mijn werk. Dat voelt altijd wel relaxed, als je dan weer terug komt van de pauze begin je weer vol goede moed.
Op woensdag begon ik een beetje met zoeken naar nieuwe bewerkingsprogramma's, maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik denk dat ik ga voor de Cyberlink Powerdirector 13 ultra, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker... Twijfels twijfels twijfels.
 Op donderdag ging ik samen met mijn lieve vriend naar Barista. Mijn favoriete cafétje. We hebben heerlijk wat gedronken en ik nam (uiteraard) weer een kaneelscone. Héérlijk!
 In de middag ging ik naar buiten met de hondjes en zodra de buurkinderen de honden zagen werd het al een gevecht wie er een hondje mocht vasthouden. Uiteindelijk heb ik zelf "voor niks" meegelopen.
 De afgelopen week heb ik ook weer even lekker aan mijn smashbook kunnen werken. Ik merk elke keer weer dat ik er echt rustig van wordt als ik weer een pagina heb gemaakt.
 Op vrijdag ging ik naar België. Onderweg daar naartoe zag ik dit ontzettend gave busje! Ik ben zoooo jaloers op iedereen die er zo één heeft!! Het is echt mijn droom om later zo'n busje te hebben. Lijkt me zo leuk!
Need I say more? Ik had trek en ik at een heerlijk broodje dus ik was blij.
 We zagen dit toen we in de auto zaten en ik weet niet waarom het er zat, maat het zag er in ieder geval erg fotogeniek uit!
 In Antwerpen zijn er ontzettend veel leuke straatje waar de tram door rijd! Hoe leuk is dat? Het lijkt me heel frustrerend als je er woont trouwens. Maar het ziet er wel erg leuk uit.
 Aan het einde van de dag kocht ik deze super leuke cactussen bij de Ikea voor €4,95. Hoe schattig zijn ze? Binnenkort komt er een heel foto-artikel over online.
 Op zaterdag sloopte ik per ongeluk Sams mobiel. Ik was namelijk aan het werk en was vergeten om hem in mijn kluisje te leggen. Toen viel hij dus uit mijn zak terwijl ik bezig was. Ik raapte hem op en stopte hem gewoon weer terug in mijn zak, maar toen ik later naar mijn kluisje liep om hem op te bergen bleek dus dat er een hele grote barst over heel mijn scherm heen zat. Echt super zonde, ik baal er nog steeds van.
 De mooiste foto óóit van mij! Haha hier heb ik "de blik" we gingen zondag namelijk picknicken in een weiland. Als je ooit denkt ik verveel me en het is lekker weer: DOEN! Het is zo ontzettend leuk. We hebben enorm gelachen en genoten van het zonnetje! Echt een aanrader.
Hoe was jou week?

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten