dinsdag 26 augustus 2014

013 schoolspullen

Het tweede artikel in de back to school reeks van deze week. Een nieuw schooljaar betekent natuurlijk ook dat je nieuwe schoolspullen nodig zult hebben. Als je naar de eerste gaat zal dat wat spannender zijn dan dat je "gewoon" naar het volgende jaar gaat. In het artikel van vandaag zal ik met jullie de schoolspullen delen die ik heb gekocht. 

 Deze collegeblokken heb ik gekocht voor alle samenvattingen die ik komend jaar zal moeten gaan maken. Ik vind het altijd fijner om samenvattingen uit te schrijven dan om ze uit te typen. Omdat als ik ze schrijf ik het altijd makkelijker kan onthouden.
 Dit jaar kocht ik voor het eerst sinds 2 jaar weer eens een normale agenda in plaats van een jaaragenda. Ik vind mijn agenda écht heel erg fijn maar er komt binnenkort nog een uitgebreid artikel online hierover dus ik zal hem niet al te uitgebreid behandelen.
 Verder kocht ik bij de hema een 23-ringbands map. Sinds vorig jaar gebruik ik in plaats van voor elk vak een schrift, voor alle vakken één map. Twee meiden uit mijn oude klas hadden dat en het is echt heel erg handig. Mijn map ben ik maar één keer vergeten het afgelopen jaar en schriften vergat ik echt regelmatig.
Bij de action kocht ik voor één euro deze blokken met 150 lijntjesblaadjes (per blok!). Dus als je een map nodig gaat hebben komend gaat hebben raad ik je aan op je papier daar te halen.
En als laatste mijn kaft papier voor het komende jaar. Ik heb 4 rollen gekocht omdat ik nog nooit heb gekaft, ik heb altijd van die rekbare kaften om mijn boeken. Dit jaar wou ik gewoon een keer papier.

Liefs,
Marielle
If you're tired of starting over, stop giving up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten