zondag 26 juli 2015

Mee met Mel #3

Nadat ik even een beetje een blogbreak had doordat ik het zo druk had de afgelopen week, was mijn mee met Mel artikel niet online gekomen vorige week. Daarom pak ik vandaag de afgelopen twee weken mee in dit foto dagboekje. Dit omdat ik allebei de weken veel leuke dingen heb gedaan, maar niet extreem veel foto's heb gemaakt van de 'normale' dagen. In het artikel van vandaag onder andere het strand, de efteling en walibi!
Zoals jullie in mijn tienertoer verslag van afgelopen vrijdag konden zien (klik hier) ging ik op de laatste dag van de tienertoer uiteten met Yasmin en Nikki. Het was een hele gezellige dag en ik vond het eten verrassend lekker. Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad.
 Pauze op werk: voor mij is dat nogal uitzonderlijk want meestal werk ik 3,5 uur. Pas bij 4 uur werk moet je een verplichte pauze krijgen. Nou daar heb ik dus mooi nooit recht op. Op deze foto genoot ik van een heerlijke chocolademelk.
 Doordat ik nu een Mee met Mel artikel van twee weken schrijf staan de foto's allemaal een beetje door de war. Op deze foto kreeg ik 's werelds kleinste pannenkoek voorgeschoteld. Lekker dat hij was! :)
 Donderdag 16 juli kwam vriendinnetje Samenda naar mijn huis om samen een tag op te nemen. Ik heb hem nog niet bewerkt, maar ik denk dat hij ontzettend leuk wordt!
 Van lieve vriendje Sam kreeg ik een Tony's chocoladereep. We hebben hem gisteravond samen lekker opgegeten. Ik vind chocola heerlijk, maar het is toch lekkerder als je het met iemand deelt vind ik. Het grootste stuk heb ik wel nog even bewaard!
 In de V&D zag ik het boek up. De voorkant sprak me meteen aan en toen ik de flop had gelezen besloot ik dat ik hem écht een keer moet lezen. Ik maakte eigenlijk alleen een foto van het boek, zodat ik kon onthouden welk  boek het ook alweer was. Ik denk dat het trouwens nog wel even duurt voor ik dit boek ga kopen om te lezen hoor!
 Ik probeerde een fancy foto te maken van deze heerlijke Magnum Pink Raspberry. Maar doordat mijn mobiele lens binnen helemaal paars wordt werd de foto er niet echt beter op. Ik probeerde dus een foto te maken tegen het licht in, maar toen werd de foto dus groen in plaats van paars..
Vorige week zondag ging ik samen met mijn broertje Jelmer, een vriend van hem en Sam naar de efteling. Hier ga ik nog niet al te veel over vertellen aangezien er een fotoverslag over online gaat komen. Het was in ieder geval een onvergetelijke dag!
Sam ging drie dagen naar België, daarom maakte ik deze prachtige kaart voor hem. Aangezien hij veel vroeger weg ging van huis dan ik, had ik alle tijd om hem te maken en neer te leggen. Helaas ging Sam toen hij thuis kwam niet naar zijn kamer. Dus zag hij hem pas woensdagavond toen we elkaar al lang weer hadden gezien. 
 Dinsdag ging ik naar het landje van mijn opa en oma. Het was heerlijk weer achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet lekker in de Rijn heb gezwommen.
 Ik bewerkte mijn tienertoer video die afgelopen vrijdag online is gekomen. Ik bewerk met Movie Maker. Wat echt een verschrikkelijk bewerkingsprogramma is. Ik ben dan ook van plan om binnenkort een nieuwe te kopen. Maar het is allemaal zo ontzettend duuuur... :(
Woensdag ging ik met Nanda naar Walibi. We moesten met twee jongens op de foto en dan kregen we een sticker! Het was echt een ontzettend gezellige dag. Ook in walibi heb ik gefilmd, dus ook hier zal nog een video over online gaan komen!
Gister heeft het zoals je waarschijnlijk wel weet ontzettend gestormd. Ik was echt heel erg verbaasd toen ik buiten kwam. Er lagen overal grote takken op de weg. Ik wist wel dat het rotweer was, maar dat het zoveel schade aanrichtte had ik niet helemaal verwacht.

Vandaag heb ik lekker een blog/chill dagje. Ik ben mijn eigen laptop aan het resetten, dus helaas kan ik niet op mijn eigen laptop bloggen. Dat is wel weer een beetje een nadeel.. Fijne zondag allemaal ♥

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten