zaterdag 25 juli 2015

Mijn liefde voor Madurodam.

Inmiddels alweer bijna twee weken geleden ging ik met twee vriendinnen naar Madurodam. Dit is een pretpark in Den Haag waar de belangrijkste gebouwen, havens en bruggen van Nederland zijn nagebouwd. Het is een park voor jong en oud en is eigenlijk een beetje een architectversie van Madam Tussaud. Behalve dan dat Madurodam al een stuk langer bestaat. Ik was ontzettend enthousiast over het feit dat we naar Madurodam gingen. Daardoor had ik eigenlijk verwacht dat het enorm tegen zou vallen. Gelukkig viel dat mee, het bleek eigenlijk precies te zijn wat ik ervan gehoopt had. Dat is dan ook de reden dat ik niet kan wachten tot ik er wéér heen ga!

Ten eerste is Madurodam echt ontzettend fotogeniek. Met mijn 50 mm lens kon ik een heleboel mooie foto's schieten in de kleine straatjes. Maar ook de gebouwen zelf zijn prachtig. Het is leuk om te zien hoe echt ze lijken. Daarnaast is het natuurlijk gewoon heel leuk om zoveel te kunnen zien in één dag. Want ook al is alles dan in het klein. Naar mijn idee maakt dat het niet veel minder leuk. Juist toen we bepaalde gebouwen in het echt zagen (nadat we ze in Madurodam hadden gezien) waren ze ineens een stuk intressanter. Ze stonden er immers ook in het klein, dus moet het wel iets bijzonders zijn.
Ik denk dat ik de meest blije 17 jarige in Madurodam ooit was. Ik was echt zo enthousiast. Waar Yasmin en Nikki elkaar af en toe aankeken van wat doen we hier, was ik zo blij als een kind. Ik heb eigenlijk niet echt bij elk gebouw lekker stil gestaan en goed gekeken en daarom zou ik ook met liefde weer terug gaan. Verder vind ik dat je Madurodam gewoon een keer gezien moet hebben. Ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen. Dus ik laat wel gewoon nog wat foto's zien die ik er heb gemaakt!
 Ja jongens, gewoon Schiphol in het klein!
 Ze hebben zelfs een stukje van mijn favoriete pretpark!! Van mij mogen ze dit gedeelte wel uitbreiden!!
Zo ik hoop dat jullie hierbij overtuigd zijn! Gewoon een keertje doen dus! :)

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten