donderdag 16 juli 2015

My favs.

De afgelopen tijd heb ik een aantal dingen ontdekt die ik heel erg fijn vind. Dan heb ik het niet alleen over make-up producten, maar ook over plekken om te zijn. Vanaf vandaag ben ik van plan om eens in de zoveel tijd een 'my favs' artikel te schrijven. Die favorieten kunnen over verschillende onderwerpen gaan: beauty, fashion, eten, plaatsen, foto's, liedjes, films, series en ga zo maar door. Vandaag heb ik een favoriet uit de eerste 5 categorieën die ik net heb genoemd. Lees snel verder om te ontdekken welke favorieten dat zijn en waarom! 

Make-up

Inmiddels bijna een jaar geleden kreeg ik deze Million Lashes excess mascara van Rimmel London. Ik had eigenlijk al meer dan genoeg mascara's liggen dus ik keek er eigenlijk niet meteen heel erg naar om. Toen ik hem een week of twee geleden weer eens zag liggen besloot ik dat ik hem maar eens een keer moest gebruiken. Zo gezegd zo gedaan en wat bleek? Hij was écht ontzettend fijn. Omdat ik graag een review wil schrijven over deze mascara zal ik nog niet alles vertellen, maar dat het een echte aanrader is weet ik wel!

Eten

De paarse/rode druif. Ik weet niet precies welke kleur mensen het vinden, maar naar mijn idee heet het een rode druif. Want volgens mij noemen mensen de blauwe druif ook wel de paarse druif. Het is natuurlijk maar net welke kleur je onder wat vind vallen. In ieder geval: deze druifsoort is mijn ultieme favoriet. Je mag me nog net niet wakker maken voor een schaaltje druiven, maar bij het ontbijt lijkt het me príma! Eigenlijk denk ik dat iedereen deze druiven al wel kent: maar voor het geval dat dat niet zo is, dan moet je het zeker een keer proberen. 

Drankje

Oh my. Hoe vaak je dit drankje nog tegen gaat komen op mijn blog.. Ik zou het niet weten, maar ik denk nog héél vaak. Hij is al regelmatig te zien geweest in mijn Week met Mel artikels en hij zal ook zeker nog te vinden zijn in een heleboel video's die eraan zitten te komen. Maar wat een lekker drankje is dit. De chocolate chip frappuchino van de MacDonalds! Het is niet een goedkoop drankje moet ik eerlijk zeggen. Want voor die €2,50 (voor een kleine) kun je ook lekker bij een cafétje een drankje doen (nou in ieder geval als je ziet hoeveel ik er al op heb). Koffie is eigenlijk niet zo mijn ding, maar bij deze iced frappé - zoals het genoemd wordt bij de Mac - vind ik het heerlijk. Ik kan niet goed omschrijven hoe het smaakt. Het is volgens mij koffie met iets van melk denk ik, ijs, chocolade stukjes een heleboel slagroom en chocoladesaus. Je moet het eigenlijk gewoon een keer proeven.

Place to be

Nu het zomervakantie is heb ik eindelijk een beetje tijd om iets te doen. Of nou ja eigenlijk valt dat allemaal wel mee, maar het lijkt in ieder geval zo. Één van de dingen die ik graag wil doen met mijn tijd is reizen. Het maakt me niet uit of dat nou naar het buitenland is of binnen Nederland. Ik wil gewoon graag dingen zien. Van schattige huisjes in Utrecht of Amsterdam tot het strand. Dan wil ik het vooral even over dat laatste hebben; het strand. Ik ben er dol op, ik kan er uren lopen en nog niet verveeld raken. Ik neem gewoon mijn camera mee op pad en er is genoeg te ontdekken. Lopen op de boulevard of pootje baden in de zee. Héérlijk. En of je nou vroeg in de ochtend op pad gaat of pas laat in de avond er is altijd wat te zien op het strand!

Zelfgemaakte foto

Last but not least, deze zelfgemaakte foto! Ik ben er echt ontzettend trots op. Ik vind hem gewoon heel erg leuk geworden, omdat het eigenlijk iets dagelijks is. Ik bedoel een stop-knopje in de bus is voor veel mensen niet heel bijzonder om te zien. Maar als je het zo op de foto ziet denk je toch wel even hey! En dat vind ik er zo leuk aan. Ik vind het ook mooi dat de achtergrond zo wazig is, het is precies geworden wat ik voor ogen had. 

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

2 opmerkingen: