vrijdag 17 juli 2015

VidFriday: wat te doen in de zomervakantie?

Toen ik vorige week bij een goede vriendin van mij was besloten we een video te maken. We hadden in de tweede klas namelijk een pot gemaakt met dingen die we een keer wilde gaan doen. Dat was er nooit van gekomen dus we besloten alles op één dag te doen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om dat te filmen. Zo gezegd zo gedaan! Ik moet er wel even bij zeggen dat je deze video met een korreltje zout moet nemen. We waren wat jonger toen we de dingen bedachten. We hebben overigens een hele leuke dag gedaan dus eigenlijk is het best leuk om dit te doen! Misschien heb je zelf ook wel een pot staan met dingen die je ooit een keer wilt doen.

Oh zoals je hierboven op de foto ziet ben ik niet zo goed met verf, want ondanks dat we gingen vingerverven kreeg ik het toch voor elkaar om verfspetters in mijn gezicht te krijgen. Één verfpot had namelijk een hele klont voor de opening waardoor er geen goede verf meer uit kwam. Ik dacht dat het wel te repareren was dus ik kneep heel hard in de fles waardoor het harde stukje eruit kwam. Maar door de lucht spatte er ook andere kleuren verf omhoog. Waaronder dus de blauwe... In mijn gezicht.. Helaas is dat moment net niet te zien in de video..


Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten