zaterdag 18 juli 2015

Random foto's.

Wat ik het allerleukste vind om te doen is foto's maken of nou ja één van de allerleukste dingen om te doen. Ik maak dan ook van de meest onzinnige dingen foto's. Gewoon om te kijken hoe het licht valt en hoe je een voorwerp zo goed mogelijk uit een foto kan laten springen. Ik vind foto's leuk omdat iedereen het kan. Het wilt niet zeggen dat je er ook goed in bent, maar iedereen kan een foto maken. Door dit soort artikeltjes maak ik vaker foto's en doordat ik het vaker doe merk ik dat ik er steeds een beetje beter in wordt. In het artikel van vandaag dus een heleboel foto's en heel weinig tekst! Veel kijk plezier.





Kijk hoe fotogeniek die cocosnoten wel niet zijn! :)



 Nom nom nom nom.
Dit is de kerk in Katwijk! It's so pretty! Ik ben echt verliefd op deze kerk elke keer weer verbaas ik me over hoe mooi ik hem vind. Ik denk dat het voornamelijk komt door de kleur van de kerk. Ik kan me goed herinneren dat ik deze kerk in 2013 ook al een keer op de foto heb gezet met mijn oude camera, ik kan de foto alleen niet meer vinden. Echt jammer..

Liefs,
Marielle

Collect moments. Not things.

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten